Sosyal rekabet temelli yarışta dolambaçlı Seacrest County yollarında hızla ilerleyerek ipi göğüsleyin. Alanında çığır açan Autolog, sizi ve arkadaşlarınızı teke tek kovalamacalarda ve yarışlarda bir araya getiriyor ve arkadaşlarınızın aktivitelerine bağlı olarak doğal görevler sunuyor. Arkadaş rekabetini temel alan bu son derece dinamik sistem artık çapraz platform senkronizasyonu ve yeni çok oyunculu oynanışla destekleniyor. Yani hangi platformda olursanız olun birbirinizle yarışabilirsiniz.
Ekstra 6 saatlik oynanış ve 30’dan fazla görev içeren lansmanda sunulan tüm ekstra ana DLC içeriklerini alın. Yepyeni başarılar, kaplamalar, araba renkleri, kısaltılmış ani frenler, güncellenmiş fotoğraf modu, galeri ve çeşitli oyun kalitesi güncellemeleri bu kez daha da geniş kapsamlı bir oynanış deneyimi oluşturuyor.
Hem iyi hem de kötü tarafta dünyanın en çekici süper arabalarını sürün. Taktiksel silahlara sahip süperşarjlı polis kesicileriyle şüphelileri yakalayın ya da seçkin bir yarışçı olarak karşı saldırılar ve defansif manevralarla şartları eşitleyin. Hangi tarafta olursanız olun, rekabette avantaj yakalamak için strateji kurun!
Derin ve detaylı tek oyunculu kariyer modu, tüm yarış modlarına kolaylıkla bağlanan çok oyunculu deneyimle hem polislerin hem de yarışçıların aksiyonunu gözler önüne seriyor. Bounty kazanmak ve yeni arabaları, silahları ve ekipmanları açmak için arkadaşlarınıza meydan okuyun ya da kariyerde tek başınıza oynayın.
Need for Speed Hot Pursuit Remastered, unutulmaz yarış deneyimini gelişmiş görsellerle günümüzün donanım nesline güncelleyerek sunuyor.