Need for Speed Payback’te yaptığınız her şeyin merkezinde arabanız yer alır. Race, Drift, Off-Road, Drag ve Runner olmak üzere her biri birbirinden farklı beş yarış klasmanı ile aracınıza sonu gelmez ince performans ayarları çekin ve tüm yarış, görev ve meydan okumalarda rakiplerinize zor anlar yaşatın.
Ortak hedefleri intikam olan üç farklı karakterle nefes kesen bir macerayı oynayın. Tyler, Mac ve Jess tüm zıtlıklarına karşın mücadeleyi dengelemek için bir araya geliyor ve Kasa’yı devirecek olan son yarışa katılıyor. Her zaman tırmanan bir gerilimle polislerle kapışın; şehirde rakiplerinizle yarışın; dağlar, kanyonlar ve çöller arasında yolda ya da yol dışında direksiyon sallayın.
Her şeyiyle yepyeni Riske Karşı Ödül oyun deneyimiyle büyük kazanın. Yüksek gerilimli polis kovalamacalarıyla artık kaybedecek çok şey var. Autolog önerileri aracılığıyla arkadaşlarınıza veya potansiyel rakiplerinize meydan okuyun ya da klasik çevrimiçi puan tablolarında kafa kafaya yarışın.