Never Alone (Kisima Ingitchuna)
Never Alone, nesilden nesle aktarılmış geleneksel bir öyküden ilham alınarak, Alaska Yerlisi bir grup olan İnyupik'le iş birliği içerisinde geliştirilmiş, oynayanı adeta içine çeken bir bulmaca-platform oyunu.
75'ten fazla "2014'ün En İyileri" listesinde yer almış, 2015 BAFTA Oyun Ödülleri'nde "En İyi Çıkış Yapan Oyun" ödülünün yanı sıra 2015 Değişim için Oyunlar Ödülleri'nde (Games for Change Awards) "Yılın Oyunu" ve "En Büyük Etki Yaratan Oyun" ödüllerini almış olan bu oyunun yapım sürecine 40'tan fazla bilge Alaska Yerlisi, hikâye anlatıcı ve topluluk üyesi de katkıda bulundu.
Nuna ve Tilki olarak oyna. Tek bir düğmeye basarak bu iki dost arasında dilediğin zaman geçiş yap ya da yerel eşli modda yan yana oyna. Çıktığın yolda başarıya ulaşmak için her iki karakterin de kendine has özelliklerinden faydalanman gerekecek. Nuna merdivenlere ve halatlara tırmanabilir, ağır nesneleri hareket ettirebilir ve bola'sını hedeflere fırlatarak bulmacaları çözebilir. Tilki, Nuna'nın erişemediği küçük yerlerden geçebilir, duvarlara tırmanabilir ve çok yüksek yerlere sıçrayabilir.
Kuzey Kutbu'nun zorlu dünyasına dal: Terk edilmiş bir sahil kasabasındaki pek de sağlam olmayan yapıların altından, arasından ve üstünden geç. Gizemli bir donmuş ormandaki tüyler ürperten sessizlikteki ağaç tepelerini keşfet. Ebedi kar fırtınasının haşin rüzgârlarına göğüs ger. Hayatta kalmanın imkânsız gibi göründüğü bu diyarda Nuna ve Tilki, yalnızca Yardımcı Ruhların (Helping Spirits) desteği sayesinde hayatta kalabilir.
Büyüleyici açıklama videolarının kilidini aç: Bilgeler, hikâye anlatıcılar ve Alaska Yerli topluluğunun diğer üyeleri toplamda 30 dakikadan uzun süren bu röportajlarda kültürleri, değerleri ve oyuncuların kendilerini içinde buldukları muhteşem Kuzey Kutbu ortamı hakkındaki öykülerini ve bilge öğretilerini paylaşıyor.