Nioh 2 – The Complete Edition
Bu acımasız mazocore Aksiyon RYO'da yapılan ölümüne bir savaşta korkunç Yokai ordularıyla çarpışmanın heyecanını yaşa. Kendi özgün ana kahramanını yarat ve seni Sengoku dönemi Japonya'sının harap olmuş bölgelerine götürecek bir maceraya atıl.
The Tengu's Disciple, ana kahramanı Genji ve Heike klanlarının acımasızca bir rekabet içinde olduğu Heian döneminin sonuna götürür. Nioh 2'nin hikâyesinin ortaya çıkışını temsil eden bir giriş niteliğindeki savaşı deneyimle.
Darkness in the Capital, kötü ruhların ve yokai'lerin Japonya'da kol gezdiği tarihi bir nokta olan Heian döneminin ortasında geçmektedir. Bu döneme geri getirilen ana kahraman, daha da uzak bir geçmiş ile geldiği şimdiki zaman dilimi arasındaki bağlantıları ortaya çıkaracağı başkente doğru bir yolculuğa atılır.
The First Samurai, ana kahramanı Heian döneminin başlangıcında Suzuka Geçidi'ne getirmektedir. Nioh 2 destanının heyecanını doruk noktasına ulaştıran 3. genişletmede, ana kahraman bir kez daha ezeli düşmanı Otakemaru ile yüzleşecek.