Northgard
Yıllar süren durmak bilmez keşiflerden sonra cesur Vikingler gizemlerle, tehlikeyle ve zenginliklerle dolu yeni bir diyar keşfetti: NORTHGARD.
● Özel sunucuların tadını çıkar ve en son rütbe olan Norse God'a erişmek için elinden geleni yap!
● Viking High King öldürüldü ve onun Regal Horn'u Hagen isminde bir adam tarafından çalındı.
● Bu olay Rig'i, oğlunu ve varisini yeni kıta Northgard'da onlara sağ kolu olan Brand'in eşlik edeceği bir hikâyeye sürüklüyor.
● Bu kıtada Rig yeni arkadaşlar ve düşmanlar edinecek, Hagen'den çok daha büyük bir tehlikeyi keşfedecek ve babasının suikastının sebeplerini öğrenecek.