Northgard - Nidhogg, Clan of the Dragon
Tüm klanların en yabancısı olan Ejderhalar (Dragons), eski gelenekleri takip eder ve tuhaf gelenekleri benimser. Hedeflerini ilerletmek için fedakarlık ve kölelikten yararlanırlar ve sıklıkla diğer klanın güvensizliğini kazanırlar.
Clan of the Dragon, her oyuna önceden inşa edilmiş özel bir yapı ile başlar: Kurban Odun Yığını. Bu yapı sayesinde, tanrıları onurlandırmak ve onların lütfunu kazanmak için kurban etmen gereken her birimi gönderebileceksin.
Clan of the Dragon, normal Askerî Yapıya (Military Building) erişim sahibi değildir. İnşa edebileceğin tek askerî kamp Dragonkin Sunağıdır. Her Sunak, askerî birlik boyutunu 1 birim artırır (yükseltilmişse 2 birim).
Bir Köylüye Dragonkin formunu vermek geri alınamaz bir süreçtir ve 50 Krown (yeni Dragonkin başına +10) ve 1 Ejderha Özü tüketir. Dragonkin'ler, savaşçılardan çok daha güçlü, vahşi askerî birimlerdir.