Northgard - Sváfnir, Clan of the Snake
Snake (Yılan) Klanı, Northgard kıtasına ayak basmak için en serseri vikinglerden bazılarını toplar. Spear Maiden Signy liderliğindeki klanın kurnaz üyeleri, şöhret veya onur için çok az saygı duymaktadır ve düşmanlarına hükmetmek için açık savaş yerine gerilla taktiklerini kullanmayı tercih ederler.
Klanın savaş şefi oyunun başında mevcuttur ve dövüş becerileri ilk başta bir Savaşçınınkinden biraz daha iyi olsa da, sezonlar geçtikçe gelişecek, daha güçlü hale gelecek ve bu süreçte yeni yeteneklerin kilidini açacaktır. En güçlü yeteneği olan "Scorched Earth", yalnızca Signy bir yetişkin olduğunda açılabilir ve bir karoyu yakmasına izin vererek birimlerine ve yapılarına saldırı bonusları sağlar.
Klanın benzersiz savaş anlayışı, Snake'in savaşçılarına sivilleri öldürürken bonus saldırı gücü veren "Guerilla Tactics" veya oyuncuların başka bir klandan Bilgi (Knowledge) çalmasına izin veren "Stolen Lore" gibi belirli Bilgilere dönüşür.