Northgard - Svardilfari, Clan of the Horse
İki güçlü kardeş olan Brok ve Eitria tarafından yönetilen Horse (At) Klanı, sessiz ve sağlam bir halktır. Ayrıca herkes tarafından bilinen dünyanın en iyi zanaatkârları ve kadınları olarak tanınırlar.
Horse Klanı, şöhret seviyelerine ulaştığında, ek araç geliştirmeleri ve ikinci bir Andaç (Relic) inşa etme yeteneği kazanacaktır!
Eitria ve Brok, clan of the Horse'un Savaş Şefleridir. Völund'un Demirhanesinden göreve alınabilirler. Klan mekanik yapısının merkezinde yer alırlar, çünkü esas olarak Taş (Stone) veya Demir (Iron) madenciliği yapabilen ve Aletler (Tools), Silahlar (Weapons) ve Andaçlar (Relics) dövebilen yegâne kişilerdir.