Not For Broadcast
National Nightly News canlı yayında ve kameranın arkasındaki beyin sensin. Bu kara mizahlı canlı yayın kaosu oyununda küfürleri biple, kameraları ünlülerde tut ve izleyicilerin ekranlarından ayrılmamalarını sağla.