Oyunun şu anki durumu nedir?
Oyuncular, Guardian karakterlerimize erken erişimin yanı sıra, Core oyun döngüsünün erken aşama özelliklerine ve işlevselliğine sahip olacaklar.
Yeni özellikler hazır olduğunda ve geri bildirim için kullanılabilir olduğunda oyun güncellenecektir. Bu, geliştirme ilerlememizle belirlenecektir.
Nyan Heroes konsepti, geliştirme ekibinin kediler için ortak sevgisi ve hayranlığından doğdu.
Nyan kahramanları harici bir cüzdan bağlamamı gerektiriyor mu? Bu ürün hangi cüzdanları destekliyor?
Nyan Heroes harici bir cüzdan gerektirmez, ancak harici cüzdan bağlantısı Phantom cüzdanı ile desteklenir.
Blockchain, NFT veya kripto para birimi ile etkileşime girmeden veya etkileşime girmeden Nyan Heroes'u kullanabilir miyim?
Nyan Heroes, hem tarihsel bir tarih (POH) hem de Stake-of Stake (POS) konsensüs modelinde faaliyet gösteren Solana Blockchain'i kullanıyor.