Sekiz yolcu. Sekiz macera. Oynayabileceğin sekiz rol. Devasa ve muhteşem Orsterra dünyasında destansı bir yolculuğa çık ve sekiz yolcunun her birinin sürükleyici hikâyesini keşfet.