Oddworld: Soulstorm
Oddworld: Soulstorm yepyeni bir görsel ve sinematik atılım yapıyor. Patlayıcı bir karışıklığı mümkün kılan yeni akıllı mekanikler ve düzenlenen yeni cihazlar buna destek oluyor. Sınırları zorlanan karışık bir toplumun destansı hikâyesinin karanlık bir anlatımı.
Oddworld: Soulstorm, zanaat, yağma, platform ve gizlilik unsurlarını içeren patlayıcı bir aksiyon macera oyunudur. Abe'i ve kalkışmayı engellemek için propagandadan kaba kuvvete ve ölümcül şiddete kadar elindeki tüm zengin imkânları kullanacak karşıt bir güce karşı yapılan imkânsız bir kaçışın hikâyesi.
Yanlışlıkla bir kalkışmayı başlatan ve Mudokon'lara, Magog Cartel ile gezegenin hâkimine karşı verdikleri özgürlük mücadelesinde öncülük etmesi gereken isteksiz bir kahraman olan Abe olarak oynuyorsun.
O hazır olsa da olmasa da tüm Mudokon türünün kaderi Abe'in eylemlerine bağlı. Kaderini kabullen ve toplum değişimini canlandır ya da başarısız olarak tüm ırkın yok oluşuna tanıklık et. Seçim senin.
Aksiyon Macera Platform Oyunu: Platform türünü RYO unsurları ekleyerek geliştiriyor ve oyuncunun agresif veya pasif bir şekilde istediği gibi oynamasını sağlıyor.
Quarma: Quarma, oyundaki eylemlerini yansıtan bir özelliktir ve Abe ile takipçilerinin nihai kaderini etkiler.