Offworld Trading Company: Blue Chip Ventures DLC
Piyasayı tahmin et, rakiplerini etkili bir şekilde sabote et ve Blue Chip Ventures'ın tekelini yık!
Bu yeni tek oyunculu senaryolar Offworld Trading Company'nin en iyi rakiplerinden biri tarafından tasarlandı. Şirketin zirveye mi oynayacak yoksa iflas mı edecek?
Bir düzineden fazla senaryoda zorlu hedefleri aşman için en iyi oyununu oynaman gerekiyor.
Bu bir avuç senaryodaki "zorluklar" öğrendiğin her şeyi neredeyse mükemmel bir şekilde kullanmanı gerektirecek ve en tecrübeli oyuncuları bile zafere giden yolda zorlayacak.