Ogu and the Secret Forest-8p13t
Bebek Ogu ile harika dünyayı keşfedin! "Ogu and the Secret Forest", elle çizilmiş karakterler ve çeşitli bulmacalar içeren 2D bir macera oyunudur. Sevimli karakterlerle dostluk kurun ve garip yaratıkları yenerek bu büyüleyici dünyanın gizemini çözün.