Old World - Wonders and Dynasties
Old World - Wonders and Dynasties, yeni hükümdarların eklenmesiyle birlikte oyuna başlamak için 30 benzersiz yol sunuyor. Bunun yanı sıra, ardında ölümsüz bir miras bırakabilmen için oyuna sekiz yeni harika ekliyor.
Her imparatorluğa yeni lider seçenekleri ve bunlarla birlikte ek başlama koşulları, soyağaçları, nitelikler ve etkinlikler ekleniyor. Sulla'nın benzersiz Diktatör niteliğini kullanarak imparatorluğunu demir yumrukla yönetebilir, Keops'un sayısız harikayı daha düşük maliyetle inşa etme özelliği sayesinde diğer hükümdarları imrendirebilir veya hızlı genişleme avantajına sahip Nebukadnezar ile kısa sürede devasa bir imparatorluk kurabilirsin.
Yeni harikaları inşa ederek senaryonda yeni fırsatlardan yararlanabilirsin: Jerwan Su Kemeri ile ücretsiz uzmanlar alabilir, El Hazne ile dünyanın ticaret başkenti olabilir veya Kolezyum ile sonsuz bir kılıçlı ordusu çıkarabilirsin.
Wonders and Dynasties ile antik dünyanın en büyük lideri ol: Yeni hanedanlardan birinin başına geçip başarıya ulaş ve dikeceğin muhteşem yeni anıtlarla adını tarihe yazdır.