Ooblets
Ooblets'te pek çok yeni arkadaş var! Günlerini çiftliğini yenileyerek, tuhaf küçük dostlar yetiştirerek, dans yarışmalarına katılarak, evini tasarlayarak ve belediye başkanına Badgetown'u kurtarması için yardımcı olarak geçir!