Opera GX - Oyun Tarayıcısı
Tarayıcına entegre Discord ve Twitch ile takımın, arkadaşların ve topluluklarınla bağlantını sürdür.
Ücretsiz oyunlara, en iyi fırsatlara, oyun yayın takvimine ve oyun haberlerine tek bir yerden ulaş. Mobil tarayıcıdaki GX Corner ayrıca ücretsiz mobil oyunlarla en iyi oyun önerilerini de sunuyor.
Canlı yayınları asla kaçırma. Kenar çubuğundaki Twitch sayesinde takip ettiğin kanalları ve kimlerin çevrimiçi olduğunu kolayca görebilir, takip ettiğin yayıncılar canlı yayına başladığında bildirim alabilirsin.
Kenar çubuğundaki Discord ile takımınla, arkadaşlarınla ve topluluklarınla sohbet et. Oyunlarla ilgili konuşmak, GX için geri bildirim vermek ve Opera GX topluluğuyla eğlenmek için Discord'da bize katıl.
Kenar çubuğuna entegre Facebook Messenger, Telegram, VKontakte, TikTok ve WhatsApp ile aynı anda hem sohbet et hem de internette gezin.
Opera GX'e geçtiğinde, eski tarayıcından istediğin verileri içe aktarman için otomatik olarak yönlendirilirsin.
Opera GX'in, sürekli kullandığın o küçük ekran için bir mobil sürümü de var. iOS ve Android için mevcuttur.