Outlast: Whistleblower DLC
Murkoff'ta sözleşmeli çalışan bir yazılım mühendisi olan Waylon Park olarak oyna. Yaşadığı hüsran ve Mount Massive'de üzerlerinde deneyler yapılmakta olan zavallı ruhlarla kurduğu bağ, onun Mount Massive'in yozlaşmış yüzünün maskesini düşürmesi için gereken zemini hazırladı.