Outliver: Tribulation
Bu "Afrika Mitolojisi, Hayatta Kalma-Korku ve Souls benzeri oyunla buluşuyor" deneyimde karanlık bir geçmiş sizi çağırıyor!
Bu, Afrika mitolojisiyle Survival-Horror ve Souls benzeri türlerin oyun öğeleri ve dövüş stillerini birleştiren atmosferik, hikâye odaklı, aksiyon-macera üçüncü kişi nişancı oyunudur. İsyancılardan kaçan bir asker olan Bolanle Gboyega'yı oynuyorsunuz ve gizemli bir şekilde İşkence Krallığı olarak adlandırılan doğaüstü bir krallığa düşer, burada kendi krallığına geri dönmek için eski bir ritüeli geçmek zorundadır... ya da en azından böyle olduğuna inanıyor.