Overpass 2
Yarış heyecanının ve engel dolu yolların harmanlandığı bu yegâne simülasyon, yeni içerikleri ve yeni oyun modlarıyla yeniden karşında.
Arazi sprint yarışı, arazi pist yarışı, tırmanma yarışı, engelli parkur ve kapalı pist yarışı olmak üzere 5 farklı oyun modunda hünerlerini konuştur ve engellerin bir bir üstesinden gelirken tozu dumana kat!
Bu engelleri aşmanın en iyi yolunu bul ve her biri kendine has teknik özelliklere sahip 30 farklı araçtan istediğini kullanarak bitiş çizgisine ulaş. En bilindik araç imalatçıları burada: Polaris, Yamaha, Arctic Cat, Kawasaki, Suzuki; sürücü ekipmanları için Alpinestars, Arai, Sparco, Stilo, Stand 21 dahil olmak üzere daha pek çok marka seni bekliyor!
Çeşitli ve kapsamlı ayarları dilediğin gibi değiştir, aracını araziye göre ayarla ve performansını üst düzeye çıkar. Değişken koşullara (arazi, yüzey, yarış tipi vs.) göre hızına hız katmak istiyorsan ne yapacağını planlamak sana kalmış! Gücü, motor işlevlerini ve şanzımanı ayarlamak senin elinde!
Rekabetin tadını tam anlamıyla çıkarmak istiyorsan unutma ki dikkat ve istikrar, sana yalnızca hızlı olmaktan daha fazla katkı sağlar. OVERPASS 2'de zorlu mücadeleler seni bekliyor!