Axis Operations - 1940
Alman planlarının Mechelen Olayı sırasında ellerine geçmesinin ardından Müttefikler, kendilerini yaklaşmakta olan fırtınaya hazır hissettiler. Fakat gerçekte neyin gelmekte olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu çünkü Almanya, Batı Avrupa'yı fethetmek için Von Manstein'ın ana planını başlattı!
Manstein planının bir parçası olarak, İttifak güçlerine karşı bir dizi beklenmedik saldırılar gerçekleştirmek senin görevin. Düşman hatlarının gerisindeki paraşütçü saldırılarının yanı sıra, hala karada olan düşman hava kuvvetini yok etmek için özel fırsatlara sahip olacaksın! Hızlıca saldırırsan Stuka ve Messerschmitt'lerin, düşman uçaklarını bombalayarak onları göz açıp kapayıncaya kadar parçalara ayırabilir.
Panzer Corps 2'nin devam eden Axis Operations Harekâtı'nda, Wehrmacht kuvvetlerinin komutasını bir kez daha ele al. Sadık komuta heyetinle yeniden bir araya gel ve ekstra bir özellik olarak tarihin en büyük Alman Generallerinden biri olan Erwin Rommel ile omuz omuza savaşmaya hazır ol. Axis Operations Harekâtının üçüncü bölümünde Çukur Ülkeler, Fransa ve ötesine yıkımı taşımak için 7. Panzer Tümeni ile güçlerini birleştir.
Çeşitli senaryolar ve tarihin tozlu sayfalarından direkt alınan bonus görev hedefleriyle 2. Dünya Savaşı'nın gizli kalmış ve iyi bilinen savaşlarını keşfet. Normal çatışmaya ek olarak, cesur paraşütçü indirmelerini başlatmak, kayıp bir Panzer Tümeni'ni aramak, Arnavutluk'taki İtalyan taarruzlarını gözlemlemek ve hatta kendi topraklarında Britanyalılara meydan okuma cesareti gösterirsen Britanya kıyılarını istila etmek gibi hedeflerle görevlendirileceksin!
Bonus görevleri tamamlayarak ve çeşitli zafer derecelerine ulaşarak, ele geçirilen düşman ekipmanı stoklarına erişimden özel prototip taşıtlara ve hatta tarihe adını yazdırmış subayları veya özel kadın yardımcıları orduna katılmaları için ikna etmeye kadar birçok eşsiz ödülde harcanabilen Commendation Points kazanacaksın.
Oyuncular bu harekâtta, Norveç'ten Çukur Ülkeler'e, Fransa, Britanya ve Balkanlar'a kadar çok çeşitli düşmanlarla tekrar karşılaşacak. Düşman teçhizatlarını ele geçirip kullanmak için devam eden fırsatlar ve pek çok farklı savaş alanı seni bekliyor.
Nemesis sisteminin geri dönüşüne karşı dikkatli ol çünkü Charles de Gaulle isimli bir Fransız tank komutanı, tam bir baş belası olduğunu gösterebilir!
1940'ın bitişi senin harekâtının sonu değil; yalnızca en yeni adımı. Axis Operations 1940'ın sonunda oyuncular, ana kuvvetlerini Axis Operations Harekâtı'nın bir sonraki oyununda kullanmak üzere kaydetme seçeneğiyle tekrar karşılaşacak.