Path of Exile 2
Path of Exile 2, Grinding Gear Games tarafından geliştirilen bir gelecek nesil aksiyon RYO'su. Orijinal Path of Exile'dan yıllar sonra geçen bu oyunda Wraeclast'ın karanlık dünyasına dönecek ve yayılan yozlaşmayı sona erdirmeye çalışacaksın.
Path of Exile 2, Grinding Gear Games tarafından geliştirilen ve altı oyuncuya kadar eşli oynanabilen oynaması ücretsiz bir gelecek nesil aksiyon RYO'su.
Path of Exile 2 altı bölümden, 100 farklı ortamdan, 600 canavardan ve 100 bölüm sonu canavarından oluşan yepyeni bir hikâyeye sahip.
Path of Exile 2'de Kuvvet (Strength), Çeviklik (Dexterity) ve Zekâ (Intelligence) özelliklerinin her kombinasyonu için iki adet olmak üzere on iki karakter sınıfı bulunuyor. Her sınıf çeşidi farklı bir oynayış tarzına odaklansa da, bunlar yalnızca birer başlangıç noktası. İdeal karakterini oluşturmak için birçok sınıfın yeteneklerinden yararlanabilirsin.
On iki karakter sınıfının her biri kendi üç Ascendancy özelleştirmesine sahip, bu da toplamda arasından seçim yapılacak 36 Ascendancy Sınıfı anlamına geliyor.
Path of Exile 2, yıkıcı aktif yetenekler sunan 240 Skill Gem ve bunların davranışlarını değiştiren 200 Support Gem içeriyor. Mükemmel karakterini yaratmak için bunları birleştir.
Bu, Path of Exile'ın ünlü yetenek sisteminin bir sonraki nesli. Support Gem'leri doğrudan Skill Gem'lerine yerleştirilerek hem önceki derinliğini koruyor hem de eski sistemde bulunan can sıkıcı unsurların birçoğunu ortadan kaldırıyor. Artık karakterinin kullandığı her yeteneği altı bağlantılı hale getirebilirsin.
Path of Exile'ın ikonik Pasif Yetenek Ağacı oynanış deneyimini tamamen özelleştirmeni sağlayan 1.500 yetenek ile geri döndü. Artık iki farklı yetenek setine pasif yetenek puanları atamana olanak tanıyan Çift Uzmanlığa (Dual Specialisation) sahip. Uygun silah veya yetenek türü kullanıldığında devreye giriyorlar. Örneğin hem hançer hem de tuzaklara veya buz ve şimşeğe atanmış bazı puanların varsa, saldırılar arasında geçiş yaptıkça ilgili yetenek puanı uygulanacak. Bu fırsat kaybetmeden birden fazla alanda uzmanlaşmana olanak tanır.
Path of Exile 2'de 700 ekipman taban türü bulunuyor ve bunların her birinin benzersiz bir versiyonu bulunuyor. Cephaneliğini Mızraklar (Spears), Arbaletler (Crossbows) ve Gürzler (Flails) gibi yeni silahların yanı sıra Mihraklar (Focuses), Tuzaklar (Traps) ve yeniden tasarlanmış Asalar (Sceptres) gibi destekleyici eşyalarla güçlendirebilirsin.
Path of Exile 2'nin hikâye modunun her bölgesinde bir bölüm sonu canavarıyla karşılaşacaksın. Bölümlerde ilerledikçe, her biri benzersiz mekaniklere sahip yüzden fazla bölüm sonu canavarıyla dövüşeceksin.
Path of Exile 2'nin altı bölümlük hikâyesinin sonunda oyun sonuna erişim kazanacaksın. Sayıları 100'ü aşan oyun sonu haritalarının her biri Path of Exile'ın geçmiş liglerinin çoğunun yenilenmiş versiyonlarını sunan kendi bölüm sonu canavarına ve dönüştürücülere sahip. Path of Exile 2'nin oyun sonunda seni bekleyen sürprizlerin ayrıntılarını yayınlanma tarihi yaklaştıkça paylaşacağız.
Path of Exile 2, orijinal Path of Exile'dan tamamen ayrı bir oyun. Gelecekte her iki oyun için de genişletmeler sunmaya devam edeceğiz. Bunları oynaması tamamen ücretsizdir ve asla "kazanmak için ödeme sistemi" olmayacak. Satın almalar iki oyun arasında paylaşılır.