Pathfinder: Wrath of the Righteous – Season Pass 2
Ulbrig Olesk ile tanış. Paramparça olmuş Sarkoris ulusunun son evlatlarından biri. Güçlü bir grifona dönüşme yeteneği sayesinde grubun için yaman bir savaşçı, güvenilir bir yoldaş ve belki çok daha fazlası olabilir.
The Lord of Nothing, Pathfinder: Wrath of the Righteous'un beşinci premium DLC'sidir ve ikinci DLC Through the Ashes'ın hikâyesini tamamlar. Yeni ve eşsiz konumları keşfedin, yeni arkadaşlar edinin ve Sendri ile Rekarth'ın hikâyesine uzun zamandır beklenen noktayı koymak için güçlü bir iblisle yüzleşin. Maceranızın sonuçları ve karakterlerin kaderi, sadece size ve kararlarınıza bağlı. En nihayetinde bu DLC, beşten fazla eşsiz sona sahip.
A Dance of Masks, Pathfinder: Wrath of the Righteous'ın altıncı ve sonuncu premium DLC'si, Sezon Bileti 2'de Knight Commander ve sadık yoldaşlarına son bir aşk mektubudur. Tüm yoldaşlarını toplayıp her şeyin başladığı yere yolculuğa çık: Kenabres şehri. Yok edilmişti ancak şimdi küllerinden yeniden doğuyor. Festivali ziyaret et, zaferlerini kutla, arkadaşların ve sevdiklerinle vakit geçir, havai fişekleri izle... Eğlenceyi bozmak isteyen kötülerin de planlarına köstek ol.