Geleceğin Baş Şövalyesi (Knight Commander), Wardstone ve tüm dünyanın kaderini belirleyecek tarihi bir savaştayken sıradan insanlar Kenabres'in alevler içindeki sokaklarında hayatta kalmak için ellerinden geleni yapıyor.