Patron
Patron hayatta kalma ve şehir kurma türlerinin temelleri üzerine inşa edilmiş, kapsamlı bir araştırma ağacını ve karmaşık sosyal dinamikleri kullanarak oyun deneyimini zenginleştirmeyi amaçlamıştır. Oyunlarda basit bir özellik olarak sunulan mutluluk, Patron’da tamamiyle farklı bir oynanış sistemine evrilmiştir.
Bu yeni keşfedilmiş topraklardaki bütün fırsatları değerlendirebilmek için, vatandaşlarının barınabileceği evler, çiftlikler, tarlalar, üretim binaları ve doğal kaynakları toplamanı sağlayacak yapılar inşa etmen gerekecek.
Değişen dünyaya ayak uydurmak için sizin de aynı hızla gelişmeniz gerekiyor. Topluluğunuz ancak daimi gelişimler ve araştırmalarla zamana karşı göğüs gerebilir.
Ne yaparsanız yapın, beklenmedik felaketler insanlarınızın üzerine bir anda çökebilir. Korunma ve yardım için size bakacaklar.