Patron - Mare Nostrum
Patron için hazırlanan yeni DLC’de “Mare Nostrum” adalarına yerleş! Yeni haritalar, yapılar, kaynaklar ve üretim zincirleri Akdeniz üzerindeki koloninde başarıya ulaşmanı sağlayacak.