PAYDAY 2
PAYDAY 2; oyuncuların, destansı bir suç çılgınlığı için Washington DC'ye inen orijinal PAYDAY ekibinin (Dallas, Hoxton, Wolf ve Chains) maskelerini bir kez daha takmalarına izin veren aksiyon dolu, dört oyunculu bir eşli nişancı oyunudur.
CRIME.NET ağı, geniş bir yelpazeye sahip pek çok dinamik iş sunuyor. Oyuncular, destansı bir PAYDAY (VURGUN) için küçük çaplı market soygunları veya adam kaçırmalardan büyük çaplı siber suçlara veya büyük banka soygunlarına kadar her türlü işi almakta özgür. DC'ye gelmişken neden yerel topluluğa katılarak birkaç siyasi ayak işi yapmıyorsun?