PHAGEBORN: Online Card Game
Merak uyandıran zengin hikâye anlatımını detaylı stratejik oynanış tarzıyla bir araya getiren bu kapsamlı çevrimiçi kart oyununda, Avatar'ını seçerek güçlü desteler hazırla, düşmanlarını yen ve evrenin kaderini baştan yaz!