PSO2:NGS - Sonic Collab: Suits/C-Space Pack
PSO2:NGS - Sonic Collab: Suits/C-Space Pack ürününün barındırdığı yetişkinlere yönelik içerikler yalnızca 17 yaş üstü oyuncular için uygundur.