Pinball FX - Williams Pinball: Twilight Zone
Alacakaranlık Kuşağı'na (Twilight Zone) hoş geldin... Var olmayan bir pinball masası ve var olmayan kollarla, kendine bunun yalnızca bir oyun olduğunu söylemeye devam et. Pinball FX kütüphanesine katılan bu klasik ile başka bir boyuttan yüksek puanlar kazan.