Post Scriptum Modding SDK
Post Scriptum, otantik bir 2.Dünya Savaşı muharebe deneyimi sağlayan birinci şahıs simülasyon nişancı oyunudur. Tarihsel doğruluk, büyük ölçekli savaşlar ve yoğun bir uyum, iletişim ve ekip çalışması gerektiren zorlu bir savaş alanına odaklanır.
Post Scriptum SDK, topluluk temelli modifikasyonlar oluşturmak için kullanılan bir modlama araçları koleksiyonudur.
Post Scriptum SDK, modlama topluluğumuzun kendi Post Scriptum modifikasyonlarını oluşturmak için kullanabildiği Unreal Engine 4 Editor'ın sınırlı sürümüdür.
Modlama SDK'miz ile oluşturulan modlar Steam Atölyesi'ne yüklenebilir ve Post Scriptum'da oynanabilir.