Dante "Beast Mode" Jefferson Paketi
Efsanevi running back Marshawn Lynch'in ikonik görünüşü ve seslendirmeleriyle Dante "Beast Mode" Jefferson olarak ava katıl. "Beast"e layık olan bu DLC paketinde zırh boyamalarıyla birlikte premium Fireteam kaplaması ve yeni yıkıcı silah Rocket Launcher'a erken erişim* bulunuyor.