Predecessor
Her biri duvarlardan ateş etmek, görünmez olmak ve yukarıdan roket yağdırmak gibi benzersiz ve yıkıcı yeteneklere sahip 35'ten fazla kahraman arasından dilediğini seç. Rakiplerini alt etmenin birden fazla yolu var! Kendi koridorunu ilerleterek düşmanlarını geri püskürt ve düşman kulelerini birer birer yıkarak rakip çekirdeği yok etmek için savaş. Tabii tüm bunları yaparken kendi kulelerini ve çekirdeğini korumayı sakın unutma. Predecessor, geleneksel üç koridorlu bir MOBA gibi oynansa da sürükleyici üçüncü şahıs görüş açısı, yüksek kaliteli grafikler ve oyunun kurallarını değiştiren dikey harita tasarımı gibi türü yeniden tanımlayan unsurlara sahip.
İster kır saçlı deneyimli bir oyuncu ol, ister yeni bir MOBA oyuncusu ol, Predecessor başarılı olman için gereken tüm araçları sağlar.
Predecessor, benzersiz karakterleri ve yetenekleri, nefes kesici üçüncü şahıs bakış açısına sahip grafikler ve dikey tasarımla birleştirerek modern MOBA deneyimini yeniden tanımlıyor. Dahası, oynaması tamamen ücretsiz! Hemen aksiyona katıl ve 1.000.000'dan fazla oyuncunun neden Predecessor'a bayıldığını kendi gözlerinle gör!