Erken Erişim SSS
Erken Erişim, Predecessor'ı hâlâ aktif geliştirme aşamasındayken oynayabileceğin anlamına gelir.
Yayınlandıktan sonra da Predecessor'ı geliştirmeyi planlasak da Erken Erişim sayesinde oyuncular oyun çıkmadan önce Predecessor deneyimini yaşama şansına sahip olacaklar. Böylece oyunumuzu mimariden oyun tasarımına kadar birçok konuda, birden fazla platformda test ederken bu süreçte de sana eğlenceli anlar yaşatabileceğimizi umuyoruz!