Prince of Persia Standard Edition
Eleştirmenlerden olumlu yorumlar alan Prince of Persia serisi, yepyeni ve epik bir yolculukla yeni nesil platformlara ilk kez dönüş yapıyor. Yepyeni bir Prince, hikâye örgüsü, açık dünya, dövüş tarzı, alameti farika illüstrasyon stili ve yeni, ölümcül müttefik Elika ile Prince of Persia, seriyi ölüm ve akrobasi sanatının zirvesine taşıyor.
Yeni bir kahraman ortaya çıkıyor: Görüp göreceğin en çevik savaşçının akrobasisi, stratejisi ve savaş taktiklerinde ustalaş. Bir binanın yüzeyinden tutunarak kay, kusursuz zamanlamayla akrobatik kombinasyonlar yap ve kanyonlarla binalar da dahil olmak üzere ulaşabileceğin her şeyin üzerinden sallan. Ahriman'ın yozlaşmış yandaşlarıyla savaşarak toprakları Corruption'dan kurtarmak ve ışığı geri getirmek için bu yeni savaşçının tüm yeni becerilerini ve yepyeni dövüş sistemini sonuna kadar kullanması gerekecek.
Yeni ve epik bir yolculuk başlıyor: Antik Pers İmparatorluğu'nun yeni fantastik dünyasını deneyimle. İncelikli hikâye anlatımı ve engin dünya, aksiyon-macera hayranlarına en iyi Hollywood filmleriyle yarışacak bir deneyim yaşatacak.
Yeni açık dünya yapısı: Prince of Persia serisi için bir ilk olarak şimdi oyunun çizgisel olmayan bir macera şeklinde ilerleyişini belirleme özgürlüğün var. Oyuncular, açık dünyada kendi yollarını çizerek hikâyenin nasıl ilerleyeceğine karar verecek.
Yeni ve ölümcül bir müttefik: Tarihteki en büyük müttefikin, dünyayı kurtarma çabasında Prince'e destek verecek yoldaşın olan dinamik yapay zekâ Elika. Büyülü güçleri olan Elika; savaş, akrobasi ve bulmaca esnasında oyuncuyla etkileşime geçerek özel çifte akrobasi hareketleri ya da çarpıcı savaş kombosu saldırılarıyla Prince'in ölümcül sanatın yeni zirvelerine ulaşmasını sağlıyor.