Prince of Persia: Warrior Within Standard Edition
Kaderin vücut bulmuş ölümsüz bir versiyonu olan ve ilahi adalet arayışındaki Dahaka'dan kaçan Prens, kaderindeki ölümden kaçınmak için kıyım ve gizem dolu bir yolculuğa atılıyor. Bu yolculukta kendini cehennem gibi bir adanın göbeğinde, insanlığın en büyük korkularını barındıran lanetli bir kalede buluyor.
Serbest Dövüş Sistemiyle (Free-Form Fighting System) dövüş tarzını belirle: Yeni karmaşık dövüş sistemiyle sınırları olmayan bir savaş deneyimi. Kendine özel dövüş tarzı geliştirmek için ortamı, silahları ve hatta düşmanın ta kendisini kullan. Ayrıca stratejik menzilli saldırı sistemi, uzak menzilde çeşitli savaş taktikleri için imkân sunuyor.
Destansı bir deneyim: Hayatta kalma mücadelesinde saatlerce sürecek bir macera seni bekliyor. Oyunun farklı sonları ve bularak kullanımında ustalaşman gereken 50'den fazla silah da buna dahil.
Vahşi yeraltı dünyasını keşfet: Yeraltında insanlığa eziyet etmek için yaratılmış birçok vahşi ve yılmak bilmez düşmanın kol gezdiği lanetli adayı keşfet ve fethet.