Pumpkin Jack
Şeytanın emrine gir ve lanetlenerek parçalanan efsanevi bir âlem olan Boredom Kingdom'da yolculuğa çıkacağın destansı görevde en büyük düşmanını alt et. Yolculuğun sırasında kibirli bir baykuştan rahatsız edici bir kargaya kadar birçok yeni arkadaş edineceksin!
Her biri kendine özgü ürkünç atmosfere sahip, destansı ve heyecan verici mekânlarda seyahat et. Canlı renk yelpazesi ve yüksek kaliteli ışıklandırma efektlerini kullanan Pumpkin Jack, klasik PS2 grafik stilinden esinlenerek kendine özgü benzersiz bir çizgi roman evreni yaratıyor.
Pumpkin Jack her şeyden önce klasik bir 3D platform oyunudur! Her bir seviyede farklı temadaki platformlarla sınanarak tamamlanmayı bekleyen yeni sınavlarla yüzleşeceksin.
Jack'in düşmanlarını yenmek için sıyrılma, zamanlama ve hareket sanatında ustalaşman gerekecek. Gerçek zamanlı dinamik savaşlar sırasında hangi silahı kullanmak istediğini seçerek en kritik anda saldır!