Bulmaca Paketi 2
Hayranlarına 12 yeni zorlu bulmaca odası ve orijinal Q.U.B.E.'den lazerler gibi yepyeni mekanikler sergileyen ikinci DLC Bulmaca Paketi Aftermath'te tam anlamıyla bilinmeyen bir aksiyon için harap bölgeye geri dönün. Harita üzerinde bulmanız için 42 şaşırtıcı gizli toplanabilir nesne ve ilerlemenizle birlikte gelişen ve dönüşen ek bir ana bulmaca vardır.