Quake
Orijinal Quake'in özgün sürümünün; 4K* ve geniş ekran çözünürlük desteği, geliştirilmiş modelleme, dinamik ve renkli ışıklandırma, anti-aliasing, alan derinliği, havaya sokan orijinal oyun müzikleri, Trent Reznor tarafından yapılmış oyun ana müziği ve daha fazlasıyla tadını çıkar. Şimdi Quake oynamanın tam zamanı.
Sen, güçlü silahlarla dolu cephaneliğiyle kuşanmış savaşçı Ranger'sın. Büyülü dört rünü bulmaya çalışırken yozlaşmış şövalyeler, deforme olmuş ogre'ları ve dört karanlık boyuta uzanan kuşatılmış askeri üsler, antik orta çağ kaleleri, lav dolu zindanlar ve gotik katedrallerdeki çarpık yaratıklar ordusu ile savaş. Rünleri topladıktan sonra tüm insanlığı tehdit eden kadim kötülüğü yenecek güce sahip olacaksın.
Quake ayrıca iki orijinal genişletme paketi; "The Scourge of Armagon" ve "Dissolution of Eternity"ye ek olarak ödüllü MachineGames ekibi tarafından geliştirilen iki genişletme "Dimension of the Past" ve yepyeni "Dimension of the Machine" ile birlikte geliyor.
Labirentin en derinliklerinde, sadece The Machine olarak bilinen, lavın ve çeliğin özü yatıyor. Zaman ve mekânda kayıp rünleri bir araya getirmek için karanlık güçlere karşı sefere çık, uykudaki makineye güç ver ve tüm dünyaların en büyük tehdidini saklayan portalı aç ve o hepimizi yok etmeden önce onu yok et.
Tüm oyuncular için ücretsiz olan Quake'in yepyeni Horde Mode'unu (Sürü Modu) ve eklentilerini deneyimle. Silahlarını al ve Horde Mode'a (Sürü Modu) gir - tek başına, arkadaşlarınla çevrim içi olarak veya yerel çok oyunculu bölünmüş ekranda oyna. Güçlü silahların ve güçlendirmelerin kilidini aç ve sonsuz canavar dalgalarına karşı savaş ver.
Hemen indirmeye ve oynamaya hazır Quake 64 gibi ücretsiz, seçilmiş, hayranlar tarafından yapılan ve resmî modlar ve görevler ile deneyimini genişlet. Daha fazla hayran yapımı ve resmî modlar ile görevler çok yakında.
Hikâye ve tüm genişletme paketlerini ortak oyunculu oyna veya platform fark etmeksizin arkadaşlarına karşı çok oyunculu maçlara katıl! Platformlar arası oynanış; PC (oyun kumandaları etkin), Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 ve Nintendo Switch cihazlarında destekleniyor.