Quest Hunter
Quest Hunter, hikayeyi seçimlerinizle şekillendirdiğiniz izometrik bir aksiyon-RPG oyunudur. Koltuğunuzda tek başınıza veya arkadaşlarınızla oynayın ya da dört oyuncuya kadar çevrimiçi verin!