Quest Room
Bir görev odası, eşyalarla etkileşime girerek ve çeşitli ipuçlarını kullanarak çıkmanız gereken bir konumdur. Ama dikkatli olun, bu odada yalnız değilsiniz.
Quest Room, korku türünde atmosferik bir oyundur, burada zorlu seçimlerle yüzleşmek, zekanızı göstermek, hareketlerinizi doğru koordine etmek ve mantığı kullanmak zorundasınız. Oyunun başında kilitli bir odada belirirsiniz, etrafınızda etkileşimde bulunabileceğiniz birçok farklı nesne vardır. Görevin ana amacı odadan çıkmaktır ve bunu yapmak için bulmacaları çözmeniz ve gizli ipuçlarını bulmanız gerekmektedir.