R-Type Final 2: B-99 APOCALYPSE R-Craft
Bu ilave içerik oyunda kullanılabilecek bir hava aracı içeriyor: B-99 APOCALYPSE. Efsanevi yana ilerlemeli oyun geri döndü; göze hoş gelen 3D grafikler ve heyecan verici shoot-'em-up oyun tarzıyla her zamankinden daha iyi.