R-Type Final 2 - Stage Pass Volume 2
R-Type Final 2 Stage Pass Volume 2'yi satın al ve yayınlandıklarında DLC Set 4, 5 ve 6'yı elde et. Tüm Stage Pass Volume 2 içerikleri Şubat 2022 sonlarında yayınlanmış olacak.