RAGE 2
Gaddar ve kana susamış çeteler açık yollarda dolaşıyor ve acımasız Authority, insanları demir yumrukla yönetmek istiyor. Onların gücünün karşısında duran son tehdit olan çorak toprakların son Gözcüsü Walker olarak evin elinden alındı ve ölüme terk edildin. Şimdi adalet ve özgürlük için öfkeni açığa çıkarman gerekiyor. Acayip taşıt savaşı, süper güçlü birinci şahıs kaosu ve çeşitli çılgınlıklarla dolu bir açık dünyadaki acımasız çorak topraklarda sadist çetelerle savaşarak The Authority'nin baskıcı hükmüne tamamen son vermek için gereken araçları ve teknolojik gereçleri bulacaksın.
The Authority'nin peşinde ilerlerken yemyeşil ormanlardan ve tehlikeli bataklıklardan güneşin kavurduğu çöllere kadar geniş ve çeşitli bir bölgeyi baştan sona dolaş. Devasa boyuttaki çorak toprakların her karışında savaşmak için gereken cephaneliğe sahipsin.
Dev kamyonetlerden cayrokopterlere kadar bu çorak topraklara dayanıklı olan çok çeşitli taşıtları kullanabilir ve hız yapabilirsin. Gördüğün tüm taşıtları sürebilirsin.
Geliştirilebilen silahlar, yıkıcı Nanotrite güçler ve silahlarının mekanik sınırlarını zorlama yeteneği olan Overdrive'dan oluşan bir koleksiyonla acı ver.