Railway Empire 2 - Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition, eksiksiz Railway Empire 2 oyununu, orijinal oyun müziğini, demiryolu istasyonlarının üç boyutunun her biri için özel görünümlerini, şirketinin genel merkezi için özel bir görünümü ve iki lokomotif için özel bir görünümü içerir.
Digital Deluxe Edition, eksiksiz Railway Empire 2 oyununu, orijinal oyun müziğini, demiryolu istasyonlarının üç boyutunun her biri için özel görünümlerini, şirketinin genel merkezi için özel bir görünümü ve iki lokomotif için özel bir görünümü içerir. İstediğin zaman müziğin keyfini çıkar ve rakiplerine demiryolu şirketinin ihtişamını göster!
Herkes Railway Empire 2'de servete ve şöhrete giden hızlı trene atlasın! Dâhi girişimci paltonu giy, 1800'lerin başında küçük bir demiryolu şirketini devral ve buharlı motorlarını ekonominin beygirleri haline getir. Şirketini kıtanın en büyük demiryolu şirketine dönüştür, şehirleri ve şirketleri sürekli genişleyen demir yolu hatları, köprüler ve tüneller ağına bağlarken rakiplerini zekice alt et. Sanayi Devrimi sırasında tarihî öneme sahip bir çağı başlatan ve hepsi yük ve yolcu vagonu çeken 60 ünlü lokomotif hizmetinde.
Railway Empire 2, şimdi her zamankinden daha büyük, daha ayrıntılı ve daha canlı haritalara sahip. İki büyük ve geniş harita ABD ve kıta Avrupası'nın tamamını kapsarken daha ayrıntılı haritalar, kıtaların belli bölgelerine odaklanır. Sen ekonomiyi yönlendirip şehirlerin büyümesine yardımcı olurken iyileştirilmiş ray inşası ise önemli kararlara odaklanmana yardım eder. Sinyaller otomatik olarak yerleştirilir, köprülere 4'ten fazla ray hattı kurulabilir ve genişletilebilir tren istasyonları artık 8 adede kadar ray hattı alabilir.
Demiryolu şirketini yönetmesi için her birinin kendine has güçlü ve zayıf yönleri olan 6 farklı karakter arasından seçim yap. 5 bölümlü seferi oyna veya 14 farklı senaryodan birini seç. Tamamen özelleştirilebilir Serbest Oyun modunda zorluk seviyesini kendin belirle veya inşaat modunda mükemmel demiryolu ağı oluştur. Eşli Çok Oyunculu modda arkadaşlarınla işbirliği yaparak demiryolu imparatorluğunda rekabeti geride bırak. Hatta trenlerinden birine binebilir, demir atın raylarda hızla giderken arkana yaslanıp geçip giden manzarayı seyre dalabilirsin.