Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, başarılı bir planlamanın ve planları gerçekleştirmenin zafer kazandırdığı seçkin, gerçekçi, taktiksel bir takım tabanlı nişancıdır. Yıkılabilir ortamlarda saldırı ile savunmanın karşılaştığı 5’e 5 oyunlar ve yoğun yakın menzilli çatışmalara yer verir.