Operatör Sürümü
Rainbow Six Siege, başarılı planlamanın zafer kazandırdığı seçkin, gerçekçi, taktiksel bir takım tabanlı nişancı oyunudur. Yıkılabilir ortamlarda saldırı ile savunmanın karşılaştığı 5'e 5 oyunlar ve yoğun yakın menzilli çatışmalara yer verir.
Rainbow Six Siege sürekli genişliyor: Her sezon yeni içerikler, oyun içi etkinlikler ve daha fazlasını getiriyor.