Siege X Paketi - Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Özel Siege X Paketiyle Siege X'e hazırlan: Yeni bir dönemin başlangıcına tanıklık edenleri ayırt etmek için tasarlanan seçkin bir deste! Bu sınırlı süreli teklif, satın alındığında 2.670 R6 Kredisi, Thermite ve Osa'nın 556xi piyade tüfeği için özel bir hareketli silah kaplaması, kadronu genişletmen için 12 güçlü operatör ve Siege X rozetini içerir. Ayrıca Siege X çıkış yaptığında Ash için özel bir Efsanevi deste ve Siege X uğurluğunu elde et. Bu fırsatı kaçırma çünkü teklif yakında sona erecek. Sen de kap bir tane!