Eksiksiz Sürüm
Siege X yayınlandığında tüm oyuncular, Dereceli Mod ve Siege Cup'a erişim dahil olmak üzere mevcut içeriklerini ve ilerlemelerini koruyacak.
Tom Clancy's Rainbow Six Siege, başarılı bir planlamanın ve planları gerçekleştirmenin zafer kazandırdığı seçkin, gerçekçi, taktiksel bir takım tabanlı nişancı oyunu. Yıkılabilir ortamlarda saldırı ile savunmanın karşılaştığı 5'e 5 oyunlar ve yoğun yakın menzilli çatışmalara yer verir.
Tom Clancy's Rainbow Six Siege sürekli genişliyor; her sezon yeni içerikler, oyun içi etkinlikler ve daha fazlasını getiriyor.