4.920 Prömiyer Paket - Rainbow Six Siege
Få 4 920 R6-krediter, ett exklusivt utseende till Castle och sju dagars Renown-bonus för samma pris som det vanliga paketet med 4 920 R6-krediter. Paketet är bara tillgängligt medan den här säsongen pågår, så skynda dig!